Пелетні твердопаливні котли Altep
Найдено: 1 - 12 из 51 товарТвердопаливні пелетні котли вважаються одними із най економніших та вигідніших котлів як в порівнянні із газовими та електричними так і серед твердопаливних агрегатів на інших типах палива. Існує багато виробників такого підтипу котлів твердого палива, досить відомим та популярним являється український представник цієї техніки - Альтеп, який користується також попитом і закордоном.
ВИГІДНІСТЬ ТА ПЕРЕВАГИ САМЕ ЦИХ КОТЛІВ
Ця техніка дуже зручна та проста у використанні, а саме завдяки мікропроцесору котрий керує робочими процесами, а подача повітря яке так потрібне для горіння, надходить в камеру згорання за допомоги вентилятора який вже вмонтований в агрегатах. Паливо потрапляє до камери згорання автоматично, Вам потрібно лише загрузити його до бункера який знаходиться збоку котла звідки воно і буде самостійно надходити до камери по мірі згорання палива в топці. Такого завантаження за звичай вистачає до 5 діб, тому Вам не потрібно буде часто відволікатись на це. В вигляді палива для таких агрегатів може підходити не лише пелети із дерева а й кам’яне вугілля. За розмірами використовувана сировина повинна бути не великою - це підвищить та покращить як ефективність так і продуктивність котлів.
Один зовсім не примітний мінус – це залежність від електромережі, тому окрім зручності в користуванні в цих котлах важливим фактором являється Ваша безпека, а саме : в разі виникнення якихось неполадок з електричною мережею, агрегат вимикається автоматично і всі робочі процеси в цей момент припиняються. Хорошим моментом є автоматичне регулювання функцій насоса для циркуляції. Ці котли використовують і для побутових потреб в житлових будинках, і для потреб на різного типу виробництвах, підприємствах та т.п.
Важливою ознакою цих агрегатів є те, що для їхньої роботи циркуляція води не відіграє ніякої ролі, будь це природна чи примусова циркуляція їхня ефективність не впаде.
ДЕКІЛЬКА ОСОБЛИВОСТЕЙ КОНСТРУКЦІЇ
Корпус в формі паралелепіпеда , виконаний він із листової сталі в два шари, водяна перегородка розташована посередині між ними ( вона застосовується для охолодження агрегатів).
Чотирьох канальний теплообмінник під котрим розташована топка.
Також в наявності є дефлектор в вигляді плити із чавуну.
Збільшена камера і дверцята, що сприяють разовому завантаженню палива.